~ Kuka tuntisi joulun paremmin kuin lapsi pehmein kätösin?
Hän koskee ruutua sormellaan, ja hiutale sulaa lennostaan, ja pimeä ruutu valkenee, ja tähti suurena säteilee. ~

perjantai 7. lokakuuta 2011

Ei Muumi-taloa lukita yöksi...

Olen vähän hurahtanut Muumeihin ja erityisesti Muumi-mukeihin viime kuukausina.
Erityisesti näin jouluimmeisenä talvimukit ovat sydäntä lähellä
ja harmittelenkin, kun en ole hoksannut alkaa keräilemään mukeja jo aiemmin
ja nyt vanhoista mukeista saa jo maksella ihan "hyviä" summia, mikäli niitä itselleen haluaa.


Uusin talvimuki "Lumileikkejä" on juuri ilmestynyt
ja sen ajattelinkin kyllä piakkoin käydä ostamassa
(hmm.. tai mieheni voisi saada sen isänpäivälahjaksi ;)).




Lisäksi huomasin, että nyt on tullut myyntiin myös tällaiset suloiset minimukit ja taitaapa nekin kotiutua meille keittiötä koristamaan :)

Vanhoista talvimukeista olen saanut ostettua
Jouluyllätyksen (v.2009) ja Hiihtokilpailun (v.2010).



Lisäksi haaveilen vielä ainakin
Lumilyhty (v.2007)-mukista

sekä
Talvinuotio (v.2008)-mukista.

Joulupukille voisi vinkata Millenium-mukista, jos hällä sattuis olemaan ylimääräsiä varastossa - se olisi yksi Muumi-mukiunelmien täyttymys, jos saisi ;)



2 kommenttia :

  1. Olipas mukavaa, kun löysin ihan uuden blogin!! :) Näyttää tosi ihanalta täällä! Mä kans pitkään haaveilin omasta blogista ja vuosi sitten joulun alla olin kipeenä, niin rupesin blogisivuja tekemään. Oli mukavaa puuhaa, kun kuitenkin jotain välillä jaksoi puuhailla ja niin syntyi mun blogini! ;) Tänä vuonna joulun alla oon ehtinyt tehdä jo kaikenlaista pientä. Käsillä tekeminen on niin mukavaa ja lapsetkin jo hiukan isompia! Noi sun fudget vaikutti niin herkullisilta, että täytyypä kokeilla. Kun pikkujouluja ja muita tiedossa, niin tuollaisia olis kiva sellaiseenkin viedä tarjolle. Oikein ihanaa joulun odotusta! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta ensimmäisestä kommentista! Mukava, kun löysit tänne :) Mä olen kans useana vuonna ihastellut muiden joulublogeja ja nyt, kun olen hoitovapaalla kotona, ajattelin, että nyt jos ei koskaan :) Ihanaa Joulun odotusta myös sinulle! :)

    VastaaPoista