~ Kuka tuntisi joulun paremmin kuin lapsi pehmein kätösin?
Hän koskee ruutua sormellaan, ja hiutale sulaa lennostaan, ja pimeä ruutu valkenee, ja tähti suurena säteilee. ~

sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Nisset ja nasset

Useamman vuoden olen jo ollut ihastunut näihin ihastuttaviin Nisse-tonttuihin, joita pikkuhiljaa olen keräillyt joulujamme sulostuttamaan. Nettikaupoissa alkaa jo nissejä vilahdella ja minä laskeskelen euroja, raskisinko taas uuden tonttusen meille kotiuttaa. Olisikohan kellään muuten vinkkiä/tietoa, saisiko näitä tilattua jostain (esim. ulkomailta) edullisemmin? Olen itse yrittänyt googletella, mutta ei ole sattunut silmiin..







8 kommenttia :

  1. Itse en omista yhtään nisse tonttua. Haluaisin kyllä! Ne on kivoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä aivan ihania! Metsästän niitä usein myös joulualeista, jolloin hinta ei niin pahasti kirpaise ;)

      Poista
  2. Tontut pieninä ripauksina ovat kyllä kivoja :)

    VastaaPoista
  3. Itse tykkään myös näistä nisseistä :) Jos ei aitoa halua, olen itse bongannut (ja ostanutkin) aivan yhtä suloisia huuto.net sivustolta, jossa eräs taitava käsityöihminen näitä ompelee ja hintalaatusuhde todella hyvä ;) :) Tilda tyylisiä nissejä siis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos vinkistä! Täytyypä käydä kurkkimassa huuto.netistä :)

      Poista
  4. Ihana Blogi Ja nämä Nisse tontut ovat AIVAN ihania:3 kävisitkö kurkkaamassa mun uutta Joulu blogia, Blogini etsii uusia Lukijoita :3

    http://jassunjoulumaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Minäpäs tulen kurkkimaan sinun blogiasi :)

      Poista